Aby firma mogła zaistnieć na rynku, na samym początku powinniśmy zainwestować w działania marketingowe, aby szeroka grupa odbiorców mogła, zapoznać się z ofertą. Oczywiście będąc na samym początku swojej biznesowej przygody, trudno wygospodarować środki na działania promocyjne, które często są bardzo kosztowne. Pierwszym krokiem promowania firmy, powinno być założenie wizytówki w Google Moja Firma. Jest to stosunkowo prosta czynność, z którą każdy, kto korzysta z Internetu, powinien bez problemu sobie poradzić. W takiej firmowej wizytówce znajduje się podstawowe informacje, jak nazwa i adres firmy, numer kontaktowy czy godziny otwarcia. Oprócz tego zawiera ona miejsce na zdjęcie, sekcję na pytania i odpowiedzi oraz opinie użytkowników. Te ostatnie są szczególnie ważne, jeśli chcemy wypromować naszą firmę w Internecie. Dlaczego?

Google opinie a promowanie biznesu w sieci

Przy promowaniu biznesu w sieci szczególne znaczenie odgrywają Google opinie, czyli komentarze, jakie zostawiają klienci, którzy skorzystali z naszych usług. Mogą oni je wyrażać w formie ilości gwiazdek lub komentarzy. Na takie opinie właściciel firmy może, a nawet powinien odpowiadać i zachęcać do komentowania. W interesie każdej firmy mającej swoją firmową wizytówkę w Google powinno być, aby jak najwięcej klientów zostawiło swoją opinię. Dlaczego? Ponieważ ma to ogromny wpływ na decyzje potencjalnych klientów o zakupie. Z własnego doświadczenia wiemy, że w większości przypadków sugerujemy się tym, co inni sądzą o danym produkcie, niż co na ten temat pisze dana firma. Innym powodem dla którego, warto zabiegać o pozytywne Google opinie jest fakt, że mają one duży wpływ na pozycje firmy w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu więcej użytkowników odwiedzi naszą stronę.